Gemini College
Wie leiden het Gemini College Ridderkerk?
Gemini college
Wie leiden het Gemini College Ridderkerk?

Het Gemini College

Schoolleiding

De leiding van de school is in handen van de directeur. Hij is verantwoordelijk voor onder meer de kwaliteit van het onderwijs, het schoolklimaat en het welbevinden van de leerlingen, hun ouders en het personeel. Hierin wordt hij bijgestaan door de afdelingsmanagers van de verschillende opleidingen binnen het Gemini College. Onderstaand vindt u de contactgegevens van de schoolleiding. Wilt u een afspraak maken met de directeur of een van de afdelingsmanagers? Neem dan contact op met de betreffende secretaresse of assistente.

Contactgegevens schoolleiding

Dhr. C.G. Langenberg Directeur gerard.langenberg@ozhw.nl
Mevr. W.M. Maliepaard Afdelingsmanager VMBO B/K leerjaar 1 t/m 4 ineke.maliepaard@ozhw.nl
Dhr. J. van Sichem Afdelingsmanager mavo en mavo/havo leerjaar 2 t/m 4 jurgen.van.sichem@ozhw.nl